قصص سكس اباحية (الفقر والحرمان)

 

قصص سكس اباحية قصة الفقر والحرمان

حوالي ساعتين تلاتة نامت هدى في حضن صالح وهما عرايا (قصص سكس) كانت في عز النوم لما حست بوجع في حلمة بزها (قصص سكس) فتحت عينها (قصص سكس) لقت صالح عمال يمص في حلمة بزها وايه بتحسس على كسها العريان (قصص سكس) نزلت أيدها لقت زبه زي المسمار (قصص سكس) عرفت أن الحباية أشتغلت لفت وشها ورفعته عنها وقالت له | أصبر عايز أقولك على حاجة (قصص سكس) رد | وده وقته وأيده لسه على كُسها (قصص سكس) زقت ايده وقالت | ده عز وقته (قصص سكس) بص ياصالح ( من غير عم ) ماتنساش اني لسه بنت بنوت (قصص سكس) خد بالك من الحكاية دي (قصص سكس) قال | لو زودتها نبهيني (قصص سكس) ردت | أمال بقولك دلوقت ليه ؟ أنا لم أكون باتناك كا ببقاش في وعيي خالص (قصص سكس) يعني حتى لو قلت لك دخل زبك في كسي ما تسمعش كلامي (قصص سكس) رد | حاضر (قصص سكس) بايده نيمها على ضهرها (قصص سكس) بدأ يمصمص في شفايفها (قصص سكس) اتجاوبت معاه رغم أنه باين انه غشيم (قصص سكس) نزل على بزها (قصص سكس) كمل رضاعته (قصص سكس) قالت له | لأ ألحس الحلمة ماتمصهاش الا لما تقف زي الزب كده (قصص سكس) فضل يلحس وهي بتحاول في نشوتها توصل لزبه (قصص سكس) ما عرفتش (قصص سكس) زقت دماغه لتحت (قصص سكس) قعد يلحس في كسها بطرف لسانه (قصص سكس) شاف زنبورها واقف عصايا (قصص سكس) مسكه بطرف سنانه على خفيف وبعدين بدأ يمص فيه (قصص سكس) بشفايفه مسك شفة كثسها اليمين ومص وبعدين الشمال و شوية دخل لسانه جوة كُسها وكانه بيدور على حاجة من هيجانها قامت قعدت على طيزها (قصص سكس) مسك رجلها رفعهم على كتفه (قصص سكس) شاف كُسها منفوخ نزل تاني بلسانه عليه (قصص سكس) قفلت رجلها حس أنه ح يتخنق (قصص سكس) فشخها ( بعد رجلها عن بعض ) اتنى على ركبته (قصص سكس) رفع رجلها تاني على كتفه 0 دخل بزبه على كُسها (قصص سكس) فرش شفايف الكُس براس زبه (قصص سكس) زاد هياجها وهياجه (قصص سكس) دخل راس زبه في كُسها (قصص سكس) قفلت رجلها مقص عشان مايقدرش يخرج زبه (قصص سكس) الحركة دي فكرته بشرطها (قصص سكس) لكنه كان خلاص عايز يدخل زبه كله وهي كانت مسلمة كُسها ليه (قصص سكس) بدأ يهيج أستغرب انه مانزلش لبنه (قصص سكس) افتكر الحباية وابتسم وقال في نفسه | تستاهل تمنها (قصص سكس) بشويش خرج زبه من كُسها (قصص سكس) بدا يلحس فخادها من جوه (قصص سكس) كانت تأوهاتها تزيد هياجه (قصص سكس) قلبها على بطنها (قصص سكس) لحس جسمها من ورا حتة حتة (قصص سكس) وصل لطيزها (قصص سكس) فشخ الفلقتين (قصص سكس) شاف خرم طيزها وزبه ما كانش محتاج توصية (قصص سكس) مد ايده من تحتها قفش كُسها ودخل عقلة من صباعه في كُسها وصباع أيده التانية في خرم طيزها (قصص سكس) قعد ينيكها بصوابعه لحد ما أترجته ينيكها بزبه (قصص سكس) خدت وضع الكلبة (قصص سكس) دخل صباعه في خرم طيزها يشوفوا ح يعدي زبه ولا لأ (قصص سكس) زي ماقالتله (قصص سكس) خرم طيزها يعدي زبين مع زبه (قصص سكس) فشخها بأيده (قصص سكس) دخل راس زبه في خرم طيزها (قصص سكس) كان لبنها اللي نزل من كسها وصل لطيزها (قصص سكس) خلى زبه يخش بسرعة ويزفلط لآخر طيزها (قصص سكس) طيزها واسعة مش ممتعاة (قصص سكس) حست أنه ح يطلع زبه من طيزها (قصص سكس) قمطت على زبه (قصص سكس) ضاق خرم طيزها بسبب القمطة وبدأ يتمتع تاني (قصص سكس) قعد ينيكها في طيزها حوالي ربع ساعة (قصص سكس) عرق (قصص سكس) تعب (قصص سكس) بس لسه ماجابهمش (قصص سكس) حست بيه (قصص سكس) زقته بالراحة (قصص سكس) خرج زبه من طيزها (قصص سكس) اتقلبت ونامت على ضهرها فتحت رجلها تاني (قصص سكس) شاف كسها منفوخ وبيناديه نسي كل الشروط (قصص سكس) دخل على كُسها براس زبه (قصص سكس) شوية شوية (قصص سكس) لحد ما حس بدم بينزل على زبه وهي بتتالم (قصص سكس) مسك قماشة ومسح زبه وكُسها (قصص سكس) وبدأ يدخل زبه تاني (قصص سكس) المرة دي دخله كله وهي تحته كأنها نترقص ع النار زودت هياجة لسه مانزلهمش (قصص سكس) قومها (قصص سكس) نام على ضهره (قصص سكس) قعدها على زبه لحد زبه ما وصل لآخر كُسها (قصص سكس) بدأت تطلع وتنزل على زبه (قصص سكس) حس أنه خلاص ح ينزل لبنه (قصص سكس) رفعها من على زبه (قصص سكس) لفها بسرعة (قصص سكس) من غير مقدمات رشق زبه في خرم طيزها للآخر وبدأ لبنه ينزل جوه طيزها (قصص سكس) قمطت على زبه لحد ما صفى لبنه كله (قصص سكس) خرج زبه من طيزها (قصص سكس) حس ان حيله أتهد (قصص سكس) نام جنبها عريان (قصص سكس) وهي لما انتبهت أنها اتفتحت قالت في نفسها (قصص سكس) وايه يعني (قصص سكس) لما يجيني قرشين من أي حتة أبقى اقفله تاني (قصص سكس) بس بعد كده ح أخليه يشتري حقنة منع الحمل اللي بتقعد 6 شهور عشان بصراحة وحشني نزول اللبن في كُسي (قصص سكس) مدت أيدها وحضنته (قصص سكس) ونامت وهي مطمنة على انه مش ح يستغنى عنها على الأقل لحد ماتلاقي مكان تاني وزب تاني
- أحمد رشوان


اضف تعليقك

التعليقات

لا توجد تعليقات حتي الآن

مقالات مشابهة

RSS